Czynne
Niedz
Tel. 722 365 555
Email biuro@weterynarzgorzow.com

Chciałbyś, aby Twój pies był zawsze bezpieczny?

Psiak to najwierniejszy towarzysz, czworonożny przyjaciel i członek rodziny. Poznaj pierwsze w Polsce ubezpieczenie PSA i zapewnij sobie m.in. nawet 50 000 zł na walkę o jego zdrowie.

Ubezpieczenie kosztów leczenia psa

Troszczysz się o swojego psiaka i wiesz, że mogą się przytrafić różne choróbska. Wszystkiego nie upilnujesz, wystarczy, że pies w upalne lato napije się zimnej wody z fontanny by złapać infekcję dróg oddechowych czy nawet anginę. Wystarczy, że pies na spacerze „upoluje” jakiegoś śmiecia, by nabawić się biegunki i zatrucia pokarmowego. Niebezpieczeństwa mogą być wszędzie, ale Twoją rolą jest zminimalizowanie ich negatywnych skutków. Gdy Twój pies zachoruje, możesz skorzystać z ubezpieczenia.

Zwracamy koszty leczenia związane z nieoczekiwaną chorobą Twojego Psa, taką jak np. biegunka, kaszel, zapalenie pęcherza, nowotwór, zatrucie pokarmowe, babeszjoza i wiele, wiele innych.

A co to jest choroba? – Choroba to reakcja organizmu Psa na działanie czynnika chorobotwórczego, którą stwierdził Lekarz weterynarii. Prowadzi ona do zaburzeń czynnościowych, zmian w tkankach, narządach, układach lub całym ustroju

Nieszczęśliwe wypadki mogą zdarzyć się każdemu, a co dopiero psiakowi. Potrącenie przez samochód bo psinka przestraszyła się huku petard i zerwała się ze smyczy, nadepnięcie na szkło, lekka afera z psem sąsiada, która zakończyła się rozerwanym uchem, przytrzaśnięty ogon… auć to musiało boleć. Takie sytuacje można mnożyć, ale gdy Twój piesełek ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi- także możesz skorzystać z ubezpieczenia.

Zwracamy koszty leczenia związane z następstwami nieszczęśliwych wypadków Twojego Psa, takimi jak np. pogryzienie przez innego psa lub zwierzę, rozcięta opuszka, skręcona łapa, złamany ogon, rozerwane ucho, zerwane więzadło, połknięcie przez psa jakiegoś przedmiotu itp.

A co to jest nieszczęśliwy wypadek? – Nieszczęśliwy wypadek to przypadkowe zdarzenie, nagłe i gwałtowne, w wyniku którego Pies doznał uszkodzenia ciała lub zmarł.

W ubezpieczeniu kosztów leczenia masz do wyboru jedną z trzech sum ubezpieczenia:

Pierwsze ubezpieczenie psa w Polsce

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej właściciela psa

Twój piesio to prawdziwy słodziak dopóki na horyzoncie nie pojawi się ktoś obcy? Musisz trzymać bohatera na krótkiej smyczy, bo myli mu się czasem kto swój, a kto wróg? No tak, pies rozrabia, Ty odpowiadasz. Sprawdź w jakich sytuacjach możesz skorzystasz z polisy gdy zwykłe „przepraszam” nie wystarczy.

W opcji dodatkowej ubezpieczamy Twoją odpowiedzialność cywilną jako właściciela Psa a szkody w mieniu lub na osobie, które Twój pies wyrządził osobom trzecim. Ubezpieczenie działa na terenie całej Europy.

Przykładowe sytuacje, w których działa ochrona ubezpieczeniowa:

Polisa obejmuje również szkody wyrządzone wskutek rażącego niedbalstwa, na przykład:

Ochroną objęta jest również każda osoba bliska, a także każda osoba, której powierzyłeś opiekę nad swoim psem, niezależnie od jej miejsca zamieszkania, na przykład:

Jeżeli pies wyrządził szkodę będąc pod ich opieką, ochrona ubezpieczeniowa obejmuje te zdarzenia.

osoba bliska – Twój małżonek lub osoba, z którą jesteś z konkubinacie, rodzeństwo, rodzice, ojczym, macocha, dziadkowie, wnuki, teściowie, zięciowie, synowe, dzieci, przysposobiony oraz przysposabiający.

W ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej właściciela psa do wyboru jest jedna z czterech sum gwarancyjnych:

Suma ubezpieczenia obowiązuje na każde pojedyncze zdarzenie w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej i nie ulega zmniejszeniu o wypłacone świadczenie.

Ubezpieczenie śmierci psa

W opcji dodatkowej ubezpieczamy śmierć Psa, do której doszło w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej wskutek choroby, nieszczęśliwego wypadku lub eutanazji w wyniku nieszczęśliwego wypadku lub choroby.

W przypadku psów rasowych lub w typie rasy mamy do wyboru trzy warianty sum ubezpieczenia, ustalone w zależności od rasy i przeciętnej wartości rynkowej Psa.

Yorkshire Terrier

Amerykański Staffordshire Terrier

Samojed

Proponowane sumy różnią się w zależności od rasy lub jej typu.

W przypadku mieszańców do wyboru są dwie sumy ubezpieczenia: 300 PLN lub 600 PLN.
Świadczenie związane z ubezpieczeniem śmierci psa może pomóc pokryć koszty indywidualnej kremacji oraz pochówku psa czy zakupu nagrobka. Może również umożliwić adopcję czy zakup kolejnego psa, którego obdarzysz równie silną miłością.